21 June 2011

Cerita : UMP oh UMP

Alhamdulillah hari ini aku berkesempatan untuk hadir ke sesi interview Pegawai Sains C41 di Universiti Malaysia Pahang (UMP). Untuk pengetahuan, ini adalah kali kedua aku di panggil untuk temuduga ini. Kali pertama biasalah kalau dah panggil untuk kali kedua ini pasti la gagal. Tapi Allah itu Maha Besar, pada hari pernikahan aku Dekan Penyelidikan dan Inovasi yang temuduga aku kali pertama telah call menyatakan kenapa aku gagal dalam temuduga pertama. Kegagalan aku adalah disebabkan salah paham pihak universiti terhadap aku. Mereka fikir aku lebih berminat untuk menjadi seorang Pensyarah dan akan meletak jawatan jika di beri peluang. Mungkin bukan rezeki. Tapi Prof Jalani telah mencadangkan agar aku memohon semula jawatan ini dan Alhadulillah aku dapat temuduga semula. Pagi tadi dah berlangsung sesi pertama dan berjaya untuk ke peringkat kedua. Peringkat kedua berlangsung pada petang dihadapan Pendaftar dan TNC. Doakan kejayaan aku.

p/s: GC SMADATA kalo aku berjaya boleh beli fossil dan gitar

3 comments:

  1. UMP kejam...aku apply jugak, tapi x dapat pon..mentang2 ah aku jauh...huhu

    ReplyDelete
  2. xde rezeki kot...kalo aku dapat nnt aku tolong2 la

    ReplyDelete
  3. yela..mmg sume mende tuh boleh dapat fossil dan gitar..tp kite kene jauh..so be rady physically and mentally..

    ReplyDelete