24 August 2011

Aktiviti Baru

Sejak kebelakangan ini aku ada satu aktiviti baru yang membuatkan aku ketagihan. Setiap masa pasti nak check. Siang ke malam ke waktu kerja ke atau semua waktu yang ada aku teringatkan benda ini. Memang tak boleh nak kawal lagi dah.

Benda ini yang buat aku ketagihan:


Siang malam aku mengadap benda ini. Tapi bukan gila shopping.

Aku ketagihan membuat listing dan menjual kepada bangsa-bangsa barat yang pemalas pergi kedai. Semua nak online.

Nak tahu macam mana aku belajar teknik menjual di ebay ini.

Senang je..Korang boleh rujuk iklan kat tepi ini ataupun klik saja disini.

Terima kasih kepada sifu Mohd Najib Assadok diatas tunjuk ajar yang diberi.






3 comments:

  1. haha..kesan ketagihan berlebihan boleh menyebabkan kurang produktiviti dan fokus. selamat membahagi masa =)

    ReplyDelete
  2. cik ciput: kasut baby

    syafiq:masih boleh dikawal..wat dari rumah je

    ReplyDelete